1. Всі спори та суперечки, що виникають між Сторонами вирішуються шляхом переговорів.
2.
У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Сторони мають право
звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку природного
газу та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним
законодавством України.
Для вирішення спорів в досудовому порядку пропонуємо споживачу
звернутись до ТОВ «Єврогаз ЛТД» в письмовому вигляді з поясненням суті
спірних питань.
Ваше звернення буде розглянуте та надана відповідь. У
разі можливості буде запропоновано призначити час та місце проведення
перговорів. У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, спір може
бути передано на розгляд суду відповідно до чинного законодавства
України. У разі не вирішення Вашого питання, Ви можете звернутись до
Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах
енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП): офіційний інтернет-сайт
НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua (стаття 21 Закону України «Про
Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах
енергетики та комунальних послуг» від 22 вересня 2016 року №1540-VIII).
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2237-19
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.
Відповідальна особа за вирішення спорів:
Директор ТОВ «Єврогаз ЛТД» Горлов С.В.
+38 (099) 631-71-20, egprom@ukr.net
18000, м.Черкаси, вул. Гоголя, 137
Режим роботи:
Графік роботи:
Пн-Чт (8:30-17:30) Пт- (8:30 -16:30)
Cб-Нд – вихідний